@-Information
お問い合わせフォーム

お問い合わせの前に、下記「よくある質問」をご確認ください。
Before contacting us, please check the “Frequently Asked Questions” below.
<よくある質問>
Frequently Asked Questions


■公演当日、ハンディキャップエリアを利用したい。
I would like to use the handicap area on the day of the performance.
ハンディキャップエリアでの観覧をご希望される場合は、
チケットご購入後に「@-informationお問い合わせフォーム」より必要事項を入力のうえ、ご連絡ください。

If you wish to view the performance from the handicap area, please fill out the necessary information
in the "Handicap Area Application Form" after purchasing your ticket and contact us.
■チケットはいつ・どこで買えますか。
Where and when can I buy tickets?
チケットの販売情報は、オフィシャルサイトやチケット販売サイトでご確認ください。

Please check the official website or ticket sales sites for ticket sales information.
■チケットの申込・当落・決済・発券について知りたい。
I would like to know about applying for tickets, the outcome of the application, payment, and ticket issuance.
チケット販売サイトの内容をご確認いただき、
ご不明点はチケット販売サイトの窓口にお問い合わせください。


Please check the information on the ticket sales website, and if you have any questions,
please contact the support service of the ticket sales website.
■チケットの変更・キャンセル、返金はできますか。
Can I change, cancel, or get a refund for my ticket?
チケットご購入後の変更、キャンセル、返金はできません。
その他、チケットに関するご不明点は、ご購入されたチケット販売サイトの窓口にお問い合わせください。


Unfortunately, changes, cancellations, and refunds are not possible after purchase.
If you have any other questions regarding your ticket, please contact the customer service of the ticket sales site where you purchased it.
■購入したチケットをリセールできますか。いつからリセール開始しますか。
Can I resell the tickets I purchased? When does the resale start?
リセールの情報は、オフィシャルサイトやチケット販売サイトの情報をご確認ください。

Please check the official website and the ticket sales site for resale information.
■電子チケットアプリ「AnyPASS」の使い方がわかりません。
I don't understand how to use the electronic ticketing app "AnyPASS".
AnyPASSのサイトをご確認いただき、ご不明点はAnyPASSの窓口にお問い合わせください。
「AnyPASSお問い合わせフォーム」 https://store.anypass.jp/contact (平日13:00~17:00)


Please check the AnyPASS website and contact the AnyPASS support center if you have any questions.
"AnyPASS Inquiry Form" https://store.anypass.jp/contact (Weekdays from 1:00 PM to 5:00 PM)


「よくある質問」で解決しない場合は、
下記「@-informationお問い合わせフォーム」のボタンからお問い合わせください。

If your issue is not resolved by the "Frequently Asked Questions", 
please contact us through the button below for the "@-information Inquiry Form".

※当窓口は、公演に関するお問い合わせ窓口です。
 チケットに関するご不明点は、ご購入(ご購入予定)のチケット販売サイト窓口へお問い合わせください。


Please note that this contact is for inquiries regarding the performance.
For any questions regarding tickets, please contact the ticket sales site where you made (or plan to make) your purchase.

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営業時間 平日10:00~17:00


※お問い合わせのご返答にはお時間がかかる場合がございます。
※ご返答は土・日・祝日を除く平日に順次対応とさせていただきます。
※お問い合わせの際は「user-support.jp」ドメインからのメールを受信可能に設定してください。


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Business Hours: Weekdays 10:00 AM to 5:00 PM


Please note that it may take some time to respond to your inquiries.
Responses will be provided on weekdays in the order they are received, excluding weekends and public holidays.
When contacting us, please ensure that emails from the domain "user-support.jp" can be received.